Wednesday, June 30, 2010

Aku masih Remaja

Hari ini genap 20 tahun..tiada lagi belasan umur ku..suatu petanda bg ku..krn ini lah saat nyer..ini lah mase nyer..aku ingin dewasa..impian ku..hurmm~ Harapan ku tidak la setggi gunung..tp biarlah..kenyataan bkn seindah fikiran..ku ingat hari ini penuh makna..penuh smgt..penuh cita-cita..tp semua nyer itu kekal harapan..tidak kesampaian..hari ini...aku tewas!...aku kecewa!...aku terasa hilang smgt!...hilang waras!...gila rase nyer fikiran ini!...jiwa memberontak arus naluri!...aku lelaki...dan aku menangis bila d tampar dgn dugaan kecil......aku sedih~

Dikala aku menulis ini..prasaan ku membuak-buak d dada..terlalu emosi..tngn ku tidak mampu utk menulis dgn aman..fikiran ku melayang-layang..entah ke mane..entah ape..jiwa ku gelora..arghhh...hati ku menjerit..dlm pendaman rasa pedih..dlm pndangan rse benci..dan hasil nya ku curah kn dlm penulisan ini...penulisan yg celaru dan ia bkn gmbaran diri aku..

Bkn hajat ku berbicara begini..bkn ini yg ku fikir kn penulisan nya..aku ingin kn ketenangan..dan kamu tiada utk ku bg melepaskn isi hati ku...apa kn daya..sekelip mata shja ribut kepala dtg..dan aku terpksa akur yg aku msih blm bersedia menghadapi rse seorg lelaki...krn...aku masih remaja...

4 comments:

lavenderstears said...

saya rasa bm saya sudah jadi teruk..tak dapat tulis satu karangan bm yang bagus..haha...selamat hari jadi sekali lagi!!!!

kim_possible said...

Doc.lee chin...thx u for dropping by here..

later i`ll write nicer post..not like this one...very emotional..sorry..

lavenderstears said...

haha no arr..i tink emotional is ok=) this is ur style...

coolgurl said...

knp nie?u have prob?