Saturday, March 19, 2011

Over

Pejam celik pejam celik..hari berganti hari..smpai ke saat ini..aku kat India..dah 7 bulan kau fly..fuhh..lama la jugak..mengeluh kat diri..kat buku-buku yg tak terbaca semua..kat masa yg berlalu..kat bantal yang makin busyuk..kat kenangan indah..pengalaman pahit..haishh..macam-macam..susah senang itu lah aku..yang mendewasakan aku..dah penat terluka..dah penat emosi..dah letih berharap..aku akan mula kan cara hidup baru..haha..aku nak menikmati masa muda aku..ha`ah..kan dah meningkat setaun lagi umur aku..21.."black jack" memang nice la..5taun lagi..ok..aku akan bertahan..nak settle cepat-cepat medic ni..then balik tempat yang sepatut nyer aku berada..m`sia..bawaku pulang bila aku berjaya! aku dah tak akan bagi ruang untuk hati aku ni rindu kat orang yang aku keciwa di india ini..i`m already over you..that i promise you..aku dah penat memendam rasa benci..haha..now..i just want my everyday is the sweet day..

No comments: